کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکان مشاهده واقعیت افزوده شخصیت های کارتونی ژاپنی در گوگل

به گزارش سافت گذر، در حالی که تکنولوژی واقعیت افزوده یا همان AR هنوز به صورت گسترده در همه جا استفاده نمی شود ولی هستند شرکت هایی که دارند این فناوری را در محصولاتشان ارائه می کنند. یکی از این کمپانی ها گوگل است که مدام در حال اضافه کردن مدل های واقعیت افزوده به سرچ می باشد تا کاربران را قادر سازد همزمانی که در خانه هستند، این تصاویر AR را ببینند.

گوگل واقعیت افزوده AR

از جمله جدیدترین مدل های واقعیت افزوده اضافه شده به گوگل، شخصیت های کارتونی ژاپنی هستند. این شرکت می گوید سرچ عبارات مربوط به انیمیشن در طی پنج سال اخیر به میزان 2300 درصد افزایش یافته و حالا فرصت مناسبی فراهم آمده تا کاراکترهای کارتونی، بازی و تلویزیونی را به صورت واقعیت افزوده نشان داد.

تعداد این شخصیت ها که گوگل آنها را ارائه کرده به 14 عدد می رسد. شما می توانید با نوشتن اسامی و سپس انتخاب گزینه View in 3D این مدل ها را به صورت واقعیت افزوده ببینید. به علاوه، امکان چرخاندن و زوم کردن روی آنها نیز وجود دارد و می توان آنها را روی اشیا اطراف و موجود در اتاق قرار داد. به علاوه، بعضی از این شخصیت ها افکت های صوتی دارند که می توان به آنها گوش داد.

گوگل واقعیت افزوده AR

شایان ذکر است که امکان مشاهده تصاویر 3D در گوشی های اندرویدی دارای نسخه 7.0 یا جدیدتر این سیستم عامل وجود دارد و برای دیدن آنها هم می بایست ویژگی ARCore فعال باشد. در iOS نیز نسخه سیستم عامل باید 11.0 یا جدیدتر باشد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48893 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/02 تعداد مشاهده: 1997
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر